2010. 12. 12.

Spanyolnátha, 3. Küldeményművészeti Biennale

Megjelent a Spanyolnátha irodalmi és művészeti folyóirat új száma. Benne a 3. Mail Art Biennale anyaga is. Mint az előző nívódíjasa lehetőséget kaptam 10 munka virtuális kiállítására. Ebből közzéteszek egyet.


A mostani Reconstruction címmel megrendezett kiállításra én is küldtem műveket, amelyek között egy szó szerint értelmezett sorozatot is készítettem, leporello formában.


Összesen 5 db-t mail artot küldtem el, ezek közül azokat mutatom meg, amelyeket a megoldás miatt gondolom nem tudtak közölni. A fennti lapon a szobor feje helyén egy húzogatható csíkon különböző női fejek vannak -ebből néhány a borítékon is van-, amelyek kedv szerint változtathatók. :-)

Természetesen mindenki munkája felkerült, amelyek már megtekinthetők. Szép anyag gyűlt össze!

3 megjegyzés:

Kri írta...

Szia!
Nagyon tetszik a blog, nemrég találtam rá, de követem azóta az új bejegyzéseidet.
Olvastam, hogy van olyan megoldás, hogy a leveleket tovább és tovább küldik, mindenki hozzá tesz valamit, és így egy folyamatosan alakuló alkotás válik egy szimpla levélből.
Kérdés: ha a boríték is hozzá tartozik a teljességhez(pecsétek, bélyegek) hogyan oldják meg az aktuális címzést. Áthúzzák, vagy mégis egy újabb és újabb borítékra van szükség? Érdekel, mert barátaim között szeretnék indítani egy ilyet.

Torma Cauli írta...

A mail art-ban mindegyik lehetséges. Átragasztani a címzést, új borítékot. A postán viszont nem nagyon kedvelik a már rajta lévő bélyegeket, zavarja őket, meg kell győzni a felvevőt, hogy a régebbi, lepecsételt érvénytelen, már csak 'dísz'. :-)

Kri írta...

Köszi. nagyon megindította a fantáziámat :D