2010. 10. 23.

Plakát-kollázs kiállítás, utózöngék

Lebontottuk a kiállítást, ez a kollázs ott valami miatt jobbra fordítva szerepelt. Nem baj úgy is jól működött. A kiállított három bookart kötet közül az egyik kiállítás közben eltűnt. Furcsa módon a bontáskor megvolt, merem mondani -szerintem a 'háziak' közül- valaki elvitte olvasni :-) hiszen a Szabad kultúra (Lawrence Lessig) volt a címe. Bontás előtt jó volt utojára együtt látni az anyagot.

Egy Újra Papír füzet volt a vendégek bejegyzéséhez odakészítve, ezzel a kis kollázzsal. Én vagyok rajta! Néhány bejegyzés belőle:
"Gratulálok a sok szép munkádhoz, világlátásodhoz."
"Nem értem, ezért utálom?"
"Semmi értelmet nem találok benne. Szerintem nem művészet..."
"Kedves László! Érdekes, figyelemreméltó felületeket hozott létre. Igényes, tetszik! Sok ideig lehet nézni,.."
Azt hiszem elég ennyi, érdekes a sokszínűség.

Nincsenek megjegyzések: